Quí Som

Fa més de 30 anys que l’escola bressol “La Pau” va obrir les seves portes a nens i nenes de 0 a 3 anys a un espai familiar i segur, on créixer i aprendre tranquils i estimats.

Per la nostra escola han passat moltes famílies que com vosaltres han decidit portar als seus fills a l’escola bressol, per això entenem perfectament els vostres dubtes i inquietuds. És una decisió important que no heu de prendre a la lleugera i des de “La Pau” us volem ajudar explicant-vos qui som i que us oferim tant a vosaltres com als més petits.

Som una escola petita i acollidora, ens agrada definir-nos com a una segona llar per als vostres fills i per a vosaltres. La seguretat de deixar els vostres fills en un lloc on poden desenvolupar-se lliurement amb altres nens i nenes, on compartir experiències enriquidores i saber que un bon equip educatiu vetlla pel seu benestar i li ofereix un ampli ventall d’estímuls per créixer saludablement. La comunicació i la confiança entre família i escola és un fet indispensable per a nosaltres. Treballar units per una fita comuna fa que el desenvolupament i creixement dels vostres fills es realitzi en un entorn saludable.

Considerem que de 0 a 3 anys sentir-se estimat és un fet molt important per al seu desenvolupament. Créixer en un entorn on expressar lliurement les seves emocions, on rebre afecte i aprendre a donar-lo, on l’aprenentatge emocional és una assignatura important dins del nostre projecte educatiu. La raó i les emocions són la base per compartir relacions personals equilibrades i satisfactòries.

Podríem explicar-vos moltes més coses de nosaltres, però una imatge val més que mil paraules i a nosaltres ens agrada que veieu l’escola en plena activitat. Per això les visites a l’escola sempre les fem en horari escolar, perquè ensenyar una escola sense nens no té sentit, i l’única forma de conèixer l’esperit de la nostre escola és veure-la plena de vida i de personetes aprenent i gaudint en família.

Gràcies per dedicar-nos el vostre temps, i esperem que trobeu una escola on portar el vostre fill us ompli d’orgull i seguretat, i que el vostre tresor creixi en un entorn saludable i ple d’amor.

Un Espai Segur i Familiar
Un Bon Equip Educatiu
Experiencia i Seguretat
Confiança

Metodología "La Pau"

unnamed Ritme
A l’Escola Bressol La PAU ens adaptem al ritme dels infants
unnamed-1 Respecte
Respectem a l’infant com a persona adaptant-nos a les seves necessitats
unnamed-2 Atenció individualitzada
Tenim cura en donar una atenció al més individualitzat possible
flying-dove-bird-shape-pngrepo-com Autonomia
Valorem la seva autonomia possibilitant al nen a fer les seves pròpies conquestes

L'Equip

A la nostra escola som un equip educatiu enèrgic, motivador, amb il·lusió i vocació per la nostre feina. Gaudim cada dia de la nostre feina i estem agraïdes de poguer formar part d’aquesta etapa de 0-3 anys, tan important de creixement i aprenentatge dels infants.

Títols

Segueix-nos a les xarxes socials per coneixents millor!