fix bar

ANGLÈS

• S’ha convertit en un idioma indispensable a la nostra vida, per això considerem que és important introduir-lo com més aviat millor.

Existeix un període privilegiat per aprendre el llenguatge, que comprèn dels dos anys fins a la pubertat. Si un nen aprèn Anglès a una edat primerenca, dominarà amb més facilitat el llenguatge que aquells que introdueixi més tard.

MÚSICA

• Ès per a nosaltres un element bàsic en l'educació, ja que ens ajuda a treballar la concentració i la memorització. A més a més de potenciar les capacitats intel.lectuals, artístiques i emocionals. Paral.lelament, la dinàmica de treballar i el mateix fet musical són portadors de valors com la tolerància, el respecte, el silenci a l'escola i la resposta són només aquests, una part dels valors transversals que el fet musical ens ofereix.

PSICOMOTRICITAT

• Convidem als nens a una sessió de psicomotricitat on aprenen a utilitzar el seu cos, experimentar totes les seves possibilitats de moviment, a descobrir, a organitzar l'espai, a gaudir amb objectes i materials diversos. A estructurar les accions en el temps i a actuar amb ritme. Al mateix temps, ordena la representació d'aquestes percepcions en el seu pensament, ajuda a alliberar les emocions i dóna pas a la simbolització.

FRUITA

• Un menjar saludable és fonamental per a un bon desenvolupament, per això cada matí fomentem "l'hora de la fruita". Cada dia abans de començar les activitats escolars farem un petit esmorzar de fruita amb tots els nens i nenes de l'escola ajudant així a l'objectiu de "5 al dia", promoure el consum de fruites i hortalisses entre els nostres nens.

INFORMÀTICA

• Les noves tecnologies (T.I.C.) formen part de la vida dels més menuts i volem ajudar-los fent jocs senzills amb l'ordinador i el ratolí per establir un primer contacte amb elles i per iniciar als nens i nenes en el món de la informàtica.

JOCS D'AIGUA

• Quina calor que fa al mes de juliol, el millor que podem fer es treure profit al nostre gran
    pati posant-nos el banyador i fen xip-xap, xip-xap.

HORT URBÀ

• Ser responsables i tenir cura de la natura, plantar les llavors i ajudar a créixer els aliments que desprès menjarem amb gust i orgull.

EXPERIMENTACIÓ

• No hi ha millor manera d'aprendre que tocant, embrutant-se, sentint, vivint el que fem.

PLÀSTICA

• Colors, pinzells, pintura, ceres i paper, grans i petits és tot el que necessitem per crear obres d'art.

PISCINA

• L'aigua com un altre medi natural on créixer, on conèixer el nostre cos i sorprendre'ns i gaudir de les possibilitats motrius que ens ofereix.

FESTIVAL DE NADAL

• Una festa familiar que fem cada any al Centre Cívic Magòria, on els més petits sempre tenen sorpreses amagades per a tots els pares.

RUA CARNESTOLTES

• És la festa més divertida de l'any, disfresses, màscares, maquillatge, música, sortir al carrer amb la família i els amics a cantar i ballar.

SORTIDA GRANJA-ESCOLA

• Sortir de la ciutat i dels sorolls, passar un dia a la natura escoltant els animals, veient-los, tocant-los i olorant-los. Un dia genial.

SORTIDA LUDOTECA

• Passem un matí a les genials instal.lacions de la ludoteca, plena de joguines i gaudint de la seva gran sala de psicomotricitat.

COLÒNIES D'ESTIU

• No hi ha millor manera de donar la benvinguda a l'estiu i acomiadar el curs que marxar amb els amics a passar una nit a una casa rural amb espais naturals. Una nit per que els pares descanseu i carregeu piles per venir el dissabte a passar un dia inoblidable amb nosaltres.

Sortides

• Durant el curs escolar, seguint el nostre pojecte pedagògic, tenim programades varies sortides:

• Autorització sortides [Descarregar PDF]
    • Sortides Formiguetes [Descarregar PDF]
    • Rua de Carnestoltes [Descarregar PDF]
    • Colónies [Descarregar PDF]

Classes Mamifit

• A mamifit creiem i sabem que no cal separar-te del teu nadó per posar-te en forma després d’haver donat a llum.

A les nostres classes, les mares i futures mares poden compartir experiències i situacions similars amb altres mares, a la vegada que estan acompanyades dels seus nadons i es posen en forma. Aquesta és la millor i més divertida manera d’evitar i combatre la depressió postpart.

Els dimecres a la tarda de 17:30h a 18:30h obrirem les portes de la nostra escola a una professional de l’equip mamifit per posar en forma a totes les mares que es vulguin apuntar.