fix bar

Quí som

Fa més de 25 anys que l'escola bressol "La Pau" va obrir les seves portes a nens i nenes de 0 a 3 anys a un espai familiar i segur, on créixer i aprendre tranquils i estimats.

Per la nostra escola han passat moltes famílies que com vosaltres han decidit portar als seus fills a l'escola bressol, per això entenem perfectament els vostres dubtes i inquietuds. És una decisió important que no heu de prendre a la lleugera i des de "La Pau" us volem ajudar explicant-vos qui som i que us oferim tant a vosaltres com als més petits.

Som una escola petita i acollidora, ens agrada definir-nos com a una segona llar per als vostres fills i per a vosaltres. La seguretat de deixar els vostres fills en un lloc on poden desenvolupar-se lliurement amb altres nens i nenes, on compartir experiències enriquidores i saber que un bon equip educatiu vetlla pel seu benestar i li ofereix un ampli ventall d'estímuls per créixer saludablement. La comunicació i la confiança entre família i escola és un fet indispensable per a nosaltres. Treballar units per una fita comuna fa que el desenvolupament i creixement dels vostres fills es realitzi en un entorn saludable.

Considerem que de 0 a 3 anys sentir-se estimat és un fet molt important per al seu desenvolupament. Créixer en un entorn on expressar lliurement les seves emocions, on rebre afecte i aprendre a donar-lo, on l'aprenentatge emocional és una assignatura important dins del nostre projecte educatiu. La raó i les emocions són la base per compartir relacions personals equilibrades i satisfactòries.

Podríem explicar-vos moltes més coses de nosaltres, però una imatge val més que mil paraules i a nosaltres ens agrada que veieu l'escola en plena activitat. Per això les visites a l'escola sempre les fem en horari escolar, perquè ensenyar una escola sense nens no té sentit, i l'única forma de conèixer l'esperit de la nostre escola és veure-la plena de vida i de personetes aprenent i gaudint en família.

Gràcies per dedicar-nos el vostre temps, i esperem que trobeu una escola on portar el vostre fill us ompli d'orgull i seguretat, i que el vostre tresor creixi en un entorn saludable i ple d'amor.

Podeu contactar amb nosaltres a través del nostre e-mail: llarlapau@hotmail.com i el nostre telèfon: 93 325 48 50

fix bar

Escola Bressol La Pau